Thursday 24 May 2012

Duniawi . . .

Dalam dunia ni, setiap yang mempunyai hujung, pasti akan ada hujungnya yang lagi satu di satu sudut yang lain. Setiap yang bermula, pasti akan bertemu dengan pengakhiran. Setiap yang ada, pasti akan tiada semula. Setiap yang di atas, dengan kuasa alam, dia akan jatuh juga. Tiada apa yang kekal selamanya di tanah pinjaman Tuhan ini.




"Manusia cepat melatah. Setahu aku. bila seseorang tu fikir diri dy bagus, hebat sangat, mula la dy berfikiran negatif dan berburuk sangka dengan orang lain. It's like everything he do is the best. And everysingle thing he says always right." - orang macam ni, tak sedar diuntung. C'on la. be professional. i'm not good at it, but i'm trying too. And, at leastt. jangan la buruk kan orang pada orang lain bilamana kau tahu (aku pun tahu) diri tu tak lah sebaik mana. 



























kadang-kadang manusia ni cepat lupa. bila dy dalam kegembiraan, sembahyang pun boleh lupa. Bila dalam kesusahan baru nak cari Tuhan mana. Kau agak-agak, doa kau termakbul tak lepas ni ? Agak-agak, siapa nak tolong kau bila kau dalam kesusahan bila kau selalu lupakan Dia ?










terima kasih kerana sudi membaca :)

No comments:

Post a Comment